Dla wystawców

Uczestnictwo w targach wraz z zamówieniem usług dodatkowych należy przesyłać za pośrednictwem specjalnych druków zgłoszeniowych:

  • Druk zawierający pełen pakiet usług dla wystawców chcących zaprezentować się na stoisku targowym oraz usługi związane z promocją oferty, ale nie wiążące się z bezpośrednim udziałem w targach
FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY
  • Regulamin targowy obowiązujący wszystkich wystawców
WARUNKI UCZESTNICTWA

Wypełnione zgłoszenia można przesyłać:

Termin nadsyłania zgłoszeń: 17 lutego 2017 r.

Po tym terminie zgłoszenia będą przyjmowane wyłącznie w przypadku wolnych powierzchni wystawienniczych.

W odpowiedzi na otrzymane zgłoszenie otrzymają Państwo e-mail z prośbą o potwierdzenie poprawności danych do zamieszczenia w informatorze targowym oraz fakturę proforma, niezbędną do dokonania wpłaty za udział w targach. Będzie to jednocześnie potwierdzenia wpłynięcia Państwa zgłoszenia. Przypominamy o konieczności podania adresu e-mail do kontaktu.

Materiały reklamowe

Wszelkie materiały reklamowe związane z udziałem w tragach należy przesyłać na adres:
projekty@absolwent.targi.pl

Terminy nadsyłania:

  • Logotypy do informatora – 19 lutego 2017 r.
  • Reklamy do informatora – 22 lutego 2017 r.
  • Projekty fryzów i wydruków wielkoformatowych – 23 lutego 2017 r.
  • Spoty do radio targowego w Gorzowie Wlkp. – 3 marca 2017 r.
  • Spoty do radio targowego w Zielonej Górze – 10 marca 2017 r.

Ulotki i materiały do kolportażu należy przesyłać na adres biura targów:

Metro-Gewert Organizacja Imprez – Targi Edukacyjne ABSOLWENT
ul. Składowa 11
66-400 Gorzów Wielkopolski

Terminy nadsyłania:

Materiały do kolportażu w Gorzowie Wlkp. – 3 marca 2017 r.
Materiały do kolportażu w Zielonej Górze – 10 marca 2017 r.

Zagospodarowanie stoisk targowych

Zagospodarowanie stoisk targowych odbędzie się:

Gorzów Wielkopolski

  • 6 marca 2017 r. (poniedziałek) od godz. 14.30 do godz. 18.30
  • 7 marca 2017 r. (wtorek) od godz. 7.00 do godz. 8.30

Zielona Góra

  • 13 marca 2017 r. (poniedziałek) od godz. 14.30 do godz. 18.30
  • 14 marca 2016 r. (wtorek) od godz. 7.00 do godz. 8.30

Demontaż stoisk odbywa się po zakończeniu targów w drugi dzień.

Po przybyciu prosimy o zgłoszenie się do punktu informacyjnego celem rejestracji i odebrania materiałów związanych z uczestnictwem w targach.